لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
تسویه حساب منشوری و 40 هزار نفره با سیمئونه در الیانتز تورین!

تسویه حساب منشوری و 40 هزار نفره با سیمئونه در الیانتز تورین!

اخبار تأیید نشده از سوی گروه‌های مختلف هواداری باشگاه یوونتوس نشان می‌دهد در صورت به ثمر رسیدن هر گل توسط یووه و در نهایت پیروزی آنها و حذف اتلتیكو مادرید در دیدار برگشت؛ آنها قصد دارند با هدایت تماشاگران حاضر در استایدوم الیانتز، حركت منشوری دیه‌گو سیمئونه را با پشتوانه 40 هزار نفر به سرمربی آرژانتینی اتلتیكو باز پس دهند و آن حركت را به سمت او تكرار كنند.

 

با انتشار خبر احتمال انجام این حركت از سوی بخش قابل‌توجهی از تماشاگران و پخش گسترده جداولِ مرتبط با تقسیم‌بندی سكوها و برنامه‌ریزی برخی از گروه‌های تیفوسی برای انجام این حركت در ورزشگاه در شبكه‌های اجتماعی، برخی از رسانه‌های ورزشی در ایتالیا ضمن تقبیح حركت زننده سیمئونه و یادآوری اصول اخلاقی باشگاه و خاطرنشان ساختن احتمال بریدن جریمه سنگین از سوی یوفا برای یوونتوس، از طرفداران بیانكونری درخواست كرده‌اند كه به انجام این حركت مبادرت نورزند.

 

در بخشی از یادداشت توتویووه در این خصوص آمده است:

 

بیایید رفتارهای كینه‌توزانه و حقیرانه را كنار بگذاریم و تمام احساس و باورمان را به این دیدار معطوف كنیم. انرژی از سكوها به بازیكنان در زمین منتقل می‌شود؛ یك نیروی جادویی با پتانسیل‌هایی ویران‌كننده كه می‌تواند هر تیمی را وادار به تسلیم كند. در شرایطی كه حتی گروه‌های معترض هوادار باشگاه نیز آتش‌بسی استراتژیك و موقت برای این دیدار برگزیده‌اند، دیگر نباید شأنیت خانواده بیانكونری را با رفتارهایی احساسی زیر سؤال برد. بیاید به جای بی‌ادبی و مقابله به مثلِ رفتاری شكست‌خورده و غیرقابل دفاع با تمام قلب‌مان بانوی‌پیر را در حساس‌ترین بازی این فصلش حمایت كنیم.

 

گفتنی است دیه‌گو سیمئونه پیش از این با تأكید به عمدی نبودن حركت جنجالی‌‌اش در جریان دیدار رفت مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های یوونتوس و اتلتیكومادرید، گفته بود: «از یوونتوس و همه کسانی که از رفتارم ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم.» با این حال به نظر می‌رسد در تورین هنوز شمار قابل توجهی از هواداران سرسخت بانوی‌پیر او را نبخشیده‌اند و در صدد جبران حركت او هستند.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: